مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-30سياسي

شناسایی گلوگاه های فساد اداری در شهرداری های مازندران


معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار مازندران با اعلام اینکه گلوگاه های فساد اداری در شهرداری های استان شناسایی شده است، گفت: بازدیدهای مستمر و سرزده از شهرداری ها و بررسی میدانی عملکرد کارکنان به ویژه دارندگان امضاهای طلایی در دستورکار هیات رسیدگی .

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار مازندران با اعلام اینکه گلوگاه های فساد اداری در شهرداری های استان شناسایی شده است، گفت: بازدیدهای مستمر و سرزده از شهرداری ها و بررسی میدانی عملکرد کارکنان به ویژه دارندگان امضاهای طلایی در دستورکار هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری و واحدهای تابعه است.

امید محبی امروز در بازدید سرزده از شهرداری های محمودآباد و سرخرود و نشستی با شهرداران این شهرها، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای سیاست های دولت مردمی سیزدهم در استان از جمله مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز تلاش بیشتری داشته باشند.

وی افزود: جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، توزیع عادلانه منابع و پرهیز از تبعیض های اداری در انتصابات و پرداخت های کارکنان، پرداخت نشدن و دریافت حق جلسه برای کارهای تخصصی در ساعت اداری، آموزش دوره ای قوانین به کارکنان و به روزرسانی مستمر آن، بهره گیری از قدرت نظارتی حراست در پایش عملکرد کارکنان و معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی گلوگاه های فساد اداری در شهرداری های مازندران

شناسایی گلوگاه های فساد اداری در شهرداری های مازندران