مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-24بين الملل

مسئولان رژیم صهیونیستی خواهان اجرای «سناریوی فلوجه» در نوار غزه هستند


رسانه های عبری امروز (سه شنبه) گزارش دادند که عملیات آمریکا در فلوجه عراق در سال 2004، نمونه ای به حساب می آید که می توان آن را بر عملیات نظامی کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تطبیق داد.

- مسئولان رژیم صهیونیستی خواهان اجرای سناریوی فلوجه در نوار غزه هستند رسانه های عبری امروز (سه شنبه) گزارش دادند که عملیات آمریکا در فلوجه عراق در سال 2004، نمونه ای به حساب می آید که می توان آن را بر عملیات نظامی کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تطبیق داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه تایمز آو اسراییل به نقل از مسئولان این رژیم گزارش داد، آن عملیات که ایالات متحده انجام داد، تا حد زیادی با عملیات کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه شباهت دارد.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که مسئولان آمریکایی با مسئولان این رژیم صحبت کردند و آنها این رویکرد را داشتند که طرح ِ کاری قابل اجرایی برای از بین بردن جنبش حماس فلسطین ارائه شود.

مسئولان اعلام کردند: اسراییل باید تصمیم بگیرد که آیا به حملات دقیق و حملات نیروهای ویژه متوسل خواهد شد یا عملیات زمینی گسترده انجام خواهد داد؛ همانند کاری که ایالات متحده و انگلیس در فلوجه عراق در سال 2004 کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان رژیم صهیونیستی خواهان اجرای «سناریوی فلوجه» در نوار غزه هستند

مسئولان رژیم صهیونیستی خواهان اجرای «سناریوی فلوجه» در نوار غزه هستند