مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:212023-11-21سياسي

سیل ویرانگر این پاسدار را جهادگر کرد


نسرین صفربیرانوند، علی بیرانوند متولد 1360 و در کسوت پاسداری مشغول خدمت است، او فعالیت های جهادی به صورت تشکیلاتی را از سیل سال 1398 پل دختر، زمانی که همراه با گروه جهادی هیئت،تربیتی، فرهنگی ،مذهبی مساکین الزهرا(س) خرم آباد به شهرستان پل دختر اعزام می شود، شروع می کند.

او می گوید: احساسی که از انجام فعالیت های جهادی دارم با هیچ لذت دنیوی قابل قیاس نیست، آدم احساس می کند به خدا خیلی نزدیک شده و خدا خیلی دوستش داشته که این خدمت به خلق الله را نصیبش کرده است.

این جهادگر خرم آبادی، می گوید: اولویت فعالیت های ما در گروه جهادی محرومیت زدایی و کار فرهنگی است، چون معتقد هستیم: کار فرهنگی مستمر و هدف دار می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی هم بشود.

با سرهنگ پاسدار حسین بیرانوند، مسوول گروه جهادی شهید عیدی سپهوند گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

  چطور شد به سمت کارهای جهادی رفتید؟ من فعالیت های جهادی به صورت تشکیلاتی را از سیل سال 1398 پل دختر، زمانی که همراه با گروه جهادی هیئت،تربیتی، فرهنگی ،مذهبی مساکین الزهرا(س) خرم آباد به شهرستان پل دختر اعزام شدم، شروع کردم.

وقتی شرایط مردم پل دختر را از نزدیک مشاهده کردم، این جمله امام حسین (ع) که نیاز دیگران به شما نعمتی است که خدا به شما عطا کرده است و قدر این نعمت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل ویرانگر این پاسدار را جهادگر کرد

سیل ویرانگر این پاسدار را جهادگر کرد