مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-05اجتماعي

توقیف 2 خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه


رییس اداره محیط زیست شهرستان ری از آغاز طرح برخورد با تخلیه نخاله در حاشیه جاده ها خبر داد و گفت: 2 خودروی حامل ضایعات و پسماند دامی و کشتارگاهی و نخاله های ساختمانی در بخش فشافویه حین تخلیه بار در حاشیه جاده توقیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمد رستگاری رییس اداره محیط زیست شهرستان ری با اشاره به ممنوعیت تخلیه نخاله در حاشیه جاده ها اظهار کرد: تخلیه نخاله ها در محل های غیرمجاز یکی از معضلات جدی شهرستان ری است، لذا با همکاری اداره راه بخش فشافویه در راستای جلوگیری از تخلیه نخاله و زباله اقدام شد.

وی افزود: تخلیه هرگونه زباله یا نخاله در حاشیه جاده تخلف محسوب می شود و طرح مستمر برخورد با این اقدامات در بخش فشافویه شهرستان ری آغاز شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری در ادامه سخنانش گفت: در همین راستا 2 خودروی حامل نخاله و زباله که اقدام به تخلیه ضایعات دامی و کشتارگاهی و تراشه های آسفالت در حاشیه جاده کرده بودند، توقیف شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون و مقررات تمامی نخاله ها باید در مرکز آرادکوه تخلیه شود اما برخی سودجویان از ورود به این مرکز خودداری کرده و در اولین نقطه ممکن در اطراف جاده اقدام به تخلیه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2 خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه

توقیف 2 خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه