مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-27بين الملل

مقتدی صدر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد شد


مقتدی صدر در بیانیه ای خواستار رأی گیری در دولت و مجلس برای تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد در عین جلوگیری از تعرض «شبه نظامیان» به پرسنل سفارت شد.

- مقتدی صدر در بیانیه ای خواستار رأی گیری در دولت و مجلس برای تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد در عین جلوگیری از تعرض شبه نظامیان به پرسنل سفارت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقتدی صدر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد به علت حمایت نامحدود واشنگتن از اسراییل در جنگ علیه غزه شد.

صدر روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مظلومان شرق و غرب زمین به ویژه در حمایت از برادران و مردم فلسطین و غزه، از دولت و پارلمان عراق با تمام احزاب و رویکردهایشان، برای نخستین بار و به خاطر منافع عمومی و نه شخصی، می خواهم که به تعطیلی سفارت آمریکا در عراق رأی بدهند.

وی افزود که علت این تصمیم حمایت نامحدود آمریکا از اسراییل در جنگ غزه است.

به نقل از میدل ایست نیوز، صدر تأکید کرد که این اقدام با پایبندی به حفاظت از پرسنل دیپلماتیک و جلوگیری از تعرض به آنها از سوی شبه نظامیانی که در پی تضعیف عراق هستند انجام شود.

وی افزود: منتظر پاسخ و اقدام دولت به این خواسته در عراق هستیم و در صورت عدم پاسخگویی دولت و پارلمان، موضع دیگری داریم که متعاقبا اعلام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد شد

مقتدی صدر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در بغداد شد