موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-12دانش

هر جا که تحریم شدیم بیشترین رشد را داشته ایم


رییس دانشگاه آزاد استان تهران با اشاره به اعمال تحریم علیه ایران در حوزه هایی چون بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و صنعت نظامی گفت: - هر جا که تحریم شدیم بیشترین رشد را داشته این.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر جواد محمدی در کنفرانس ائتلاف جهانی علیه آپارتاید علمی گفت: در حوزه علم دستورات فراوانی بر اساس مبانی دینی وجود دارد که از آن جمله می توان به قوانین و اسناد بالا دستی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در قوانینی چون سند چشم انداز 1404، سند تعاملات بین المللی و سند نقشه جامع علمی کشور به طور جدی به موضوع علم و فناوری پرداخته شده و تاکید شده تا دولت زمینه تعاملان علمی را ایجاد کند و این امر از افتخارات ایران نیز به شمار می رود.

محمدی، حوزه های علم و فناوری را نقطه مشترک همه جوامع دانست و اظهار کرد: در صورتی که تعاملات این حوزه توسعه یابد، به ایجاد شبکه نخبگانی و ارتقا دیپلماسی علمی خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد استان تهران دیپلماسی علمی را یکی از بهترین روش های نزدیکی کشورها و ملت ها به یکدیگر عنوان کرد و یادآور شد؛ کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان، یمن و جبهه مقاومت از کشورهایی هستند که نیازمند کمک های علمی هستند و ایران می تواند در این زمینه نقش ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر جا که تحریم شدیم بیشترین رشد را داشته ایم

هر جا که تحریم شدیم بیشترین رشد را داشته ایم