مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-24ورزشي

واکنش پالایش نفت آبادان به اتفاقات رخ داده در قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال زنان


باشگاه پالایش نفت آبادان به اتفاقات رخ داده در قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال زنان واکنش نشان داد و گفت: طوری رفتار نکنیم که باشگاه ها عطای تیمداری را به لقایش ببخشند.

- ایسنا/خوزستان باشگاه پالایش نفت آبادان به اتفاقات رخ داده در قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال زنان واکنش نشان داد و گفت: طوری رفتار نکنیم که باشگاه ها عطای تیمداری را به لقایش ببخشند.

روز گذشته (یکم آبان ماه)، جلسه قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان در تهران برگزار شد و در جریان این قرعه کشی پس از اعتراض سرپرست تیم آبادان به معطلی دو ماهه تیم ها و اضافه کردن برخی از تیم های بدون سابقه در جدول مسابقات، معاون اجرایی فدراسیون نیز نسبت به صحبت های این مسئول در تیم نفت به شدت واکنش نشان می دهد، صحبت هایی که با گله مندی و انتقاد باشگاه پالایش نفت آبادان همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه بیانیه باشگاه پالایش نفت آبادان را در واکنش به اتفاقات جلسه قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان کشور آمده است: روز گذشته و پس از کش و قوس های فراوان و معطلی دوماهه باشگاه ها، بالاخره نشست هماهنگی و قرعه کشی رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور در حالی برگزار شد که آبستن اتفاقات جالب و البته دور ازشان بسکتبال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پالایش نفت آبادان به اتفاقات رخ داده در قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال زنان

واکنش پالایش نفت آبادان به اتفاقات رخ داده در قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال زنان