مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-31سياسي

سبوس گیری سلیقه ای در برخی کارخانه های آرد


مشاور امور استانها و دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور گفت: متاسفانه سبوس گیری در برخی از کارخانه ها بر اساس سلیقه در حال اتفاق است و برخی از کارخانه ها و آسیابانان در این رابطه نگاه منفعت طلبانه دارند.

- ایسنا/همدان مشاور امور استانها و دبیر برگزاری مجامع سلامت کشور گفت: متاسفانه سبوس گیری در برخی از کارخانه ها بر اساس سلیقه در حال اتفاق است و برخی از کارخانه ها و آسیابانان در این رابطه نگاه منفعت طلبانه دارند.

دکتر حمید اخوان سه شنبه 9 آبان، در چهارمین مجمع سلامت و اولین همایش گرامیداشت روز غذا شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: اگر سبوس گیری آرد به درستی انجام شود بحث مشکلات نان سالم و آرد کامل مرتفع خواهد شد.

وی افزود: هر فرد ایرانی سالیانه به طور میانگین 165 کیلوگرم نان مصرف می کند حال اینکه در سایر کشورهای دیگر میزان مصرف نان هر فرد زیر 100 کیلوگرم است.

اخوان خاطرنشان کرد: بحث نان سالم و آرد کامل و تغذیه سالم مردم یکی از مسائل مهم و جدی در دولت سیزدهم بوده که در هفدهمین جلسه شورای امنیت غذایی کشور نیز که با حضور رییس جمهور برگزار شد موضوع جلسه به نان سالم و کامل اختصاص داشت.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به میزان بالای مصرف نان در کشور موظفیم نان سالم در اختیار مردم بگذاریم، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر در کشور ایران 35 درصد ضایعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبوس گیری سلیقه ای در برخی کارخانه های آرد

سبوس گیری سلیقه ای در برخی کارخانه های آرد