مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-12سياسي

لزوم مقابله جدی با پدیده حاشیه نشینی در بوشهر


معاون سیاسی استاندار بوشهر بر لزوم مقابله جدی با پدیده حاشیه نشینی در استان بوشهر تاکید کرد.

- اکبر پورات در نشست شورای اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای ازدواج آسان و فرزندآوری برنامه و اقدامات ارزشمندی از سال گذشته تاکنون در استان صورت پذیرفته و در همین جهت دستگاه های مرتبط با این بخش ها باید همکاری و حمایت لازم داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در خصوص پیشگیری از بیماری های خاص و کنترل بیماری ایدز در استان آموزش و اطلاع رسانی لازم توسط صدا و سیما و رسانه ها صورت گیرد و سازمان های مرتبط نیز با دانشگاه علوم پزشکی همکاری نمایند.

ارتقای کیفیت آرد و نان وی بر ارتقای کیفیت آرد و نان در نانوایی ها و بازدید مستمر از کارخانه های آرد در بحث کیفی سازی تاکید کرد و افزود: در همین راستا بازدید از سیلوهای گندم در استان منظم انجام می شود و دانشگاه علوم پزشکی، صمت، جهاد کشاورزی و غله باید نسبت به کیفی سازی نان مصرفی اقدامات لازم انجام دهند و نظرات جامعه و متخصصین این حوزه در راستای ارتقای کیفیت آرد و نان گرفته شود.

پورات گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید به صورت مداوم در سطح استان برگزار شود و در این برنامه ها با استفاده از نیروهای تخصصی و کاردان شاهد نتایج مثبت باشیم که انتظار می رود دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مقابله جدی با پدیده حاشیه نشینی در بوشهر

لزوم مقابله جدی با پدیده حاشیه نشینی در بوشهر