مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-26اقتصادي

الحاق 13 هکتار زمین به شهر سوسنگرد در راستای نهضت ملی مسکن


رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد از الحاق 13 هکتار زمین به محدوده شهر سوسنگرد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد از الحاق 13 هکتار زمین به محدوده شهر سوسنگرد در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مهدی جلالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد، اظهار کرد: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور 13 هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهرستان الحاق شد.

وی افزود: تاکنون 5 هزار و300 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد ثبت نام کرده اند و تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح در حال انجام است.

رییس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد گفت: برای اجرایی شدن این طرح ملی در شهرستان همگرایی و تعامل خوبی میان دستگاه های خدمات رسان در شهرستان سوسنگرد وجود دارد.

جلالی ادامه داد: از تمام توان و همه ظرفیت ها برای تامین مسکن شهروندان استفاده خواهیم کرد تا مسکن هایی در خور شان مردم در این منطقه احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به صورت قرعه کشی به 38 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن که قرار است واحدهای خود را به صورت خودمالکی و مشترکا احداث کنند، قطعات زمین تحویل داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 13 هکتار زمین به شهر سوسنگرد در راستای نهضت ملی مسکن

الحاق 13 هکتار زمین به شهر سوسنگرد در راستای نهضت ملی مسکن