مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-16سياسي

روایت یک روز میزبانی چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور


پنج شنبه 25 آبان ماه مردم چهارمحال و بختیاری میزبان رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت بودند در این سفر یک روزه مهم ترین پروژه آبرسانی به نیمی از جمعیت مردم این استان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، چهارمحال و بختیاری امروز 25 آبان ماه میزبان رییس جمهور مردمی بود که شهر را غرق در شادی و سرور کرد همچنین این سفر برای استان سرشار از موهبت و اتفاقات مهم بود.

رفع تنش آبی در 117 روستای چهارمحال و بختیاری پس از اینکه آیت الله رییسی با استقبال غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه و جمعی از مسؤولان وارد استان شد در اولین برنامه خود با حضور در شرکت آبفای استان از 15 طرح بزرگ آبرسانی و برق رسانی بهره برداری کرد.

 سد باباحیدر که از آغاز عملیات ساخت آن 13 سال گذشته و به همت دولت سیزدهم تکمیل شده است یکی از پروژه هایی بود که امروز با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

 با بهره برداری از طرح های آبرسانی که امروز انجام شد تعداد روستاهای چهارمحال و بختیاری که تنش آبی آن ها مرتفع شده به 117 روستا افزایش پیدا کرد که بیانگر روحیه جهادی موجود در دولت سیزدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک روز میزبانی چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور

روایت یک روز میزبانی چهارمحال و بختیاری از رییس جمهور