مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-19ورزشي

انتصاب جدید در بنیاد مستضعفان


رییس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، مهدی صولی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش صنایع غذایی سینا منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس؛ حسین دهقان طی حکمی مهدی صولی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش صنایع غذایی سینا منصوب کرد.

متن کامل حکم دهقان به شرح زیر است:  برادر عزیز جناب آقای مهدی صولی سلام علیکم بدینوسیله با عنایت به بهره مندی از شایستگی های فردی ، تخصصی و حرفه ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت گسترش صنایع غذایی سینا منصوب می نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.

مهدی صولی دانش آموخته دکترای سیاست گذاری عمومی و دکترای مدیریت راهبردی کسب و کار است که مدیر عاملی و نایب رییسی هیات مدیره شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، مدیر عامل و نایب رییسی هیات مدیره شرکت پخش سراسری صنایع شیر ایران پگاه ، سرپرستی شرکت صنایع شوینده پاکسان، مدیریت سکوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب جدید در بنیاد مستضعفان

انتصاب جدید در بنیاد مستضعفان