مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-20اجتماعي

54 مورد ریزش در محورهای کرمانشاه به دلیل بارندگی/ گردنه تته موقتا بسته شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از وقوع 54 مورد ریزش در محورهای استان در پی بارش های اخیر خبر داد و گفت: گردنه تته نیز به صورت موقت بسته شده است.

- 54 مورد ریزش در محورهای کرمانشاه به دلیل بارندگی/ گردنه "تته" موقتا بسته شد ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از وقوع 54 مورد ریزش در محورهای استان در پی بارش های اخیر خبر داد و گفت: گردنه "تته" نیز به صورت موقت بسته شده است.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش از اواخر روز گذشته (28 آبان) در نواحی مختلف استان، افزود: این بارش ها باعث ریزش در برخی محورهای استان خصوصا منطقه اورامانات شد.

وی از وقوع 20 مورد ریزش در محور روانسر به پاوه، 14 مورد در محور جوانرود، شش مورد در محورهای پاوه، شش مورد در ثلاث باباجانی، دو مورد در گیلانغرب، دو مورد در سرپل ذهاب و چهار مورد در دالاهو خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ های راهداری در تمام محورهایی که بارش داشتیم پای کار هستند، خاطرنشان کرد: ریزش برداری در همه محورها انجام شده و در هیچ محوری اکنون انسداد نداریم.

کرمی همچنین از وقوع ریزش پل ارتباطی محور گیلانغرب به سومار به نام پل چم سورک نیز خبر داد و گفت: مسیر جایگزین برای تردد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 مورد ریزش در محورهای کرمانشاه به دلیل بارندگی/ گردنه تته موقتا بسته شد

54 مورد ریزش در محورهای کرمانشاه به دلیل بارندگی/ گردنه تته موقتا بسته شد