مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-30بين الملل

یورش بامدادی به جنین؛ مقاومت اشغالگران را به عقب نشینی واداشت


نظامیان صهیونیست که بامداد امروز با ده ها خودروی نظامی به اردوگاه جنین حمله کرده بودند، پس از درگیری چندساعته با نیروهای مقاومت، ناگزیر به عقب نشینی شدند.

-   وزارت بهداشت فلسطین نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این حمله به شهادت چهار جوان فلسطینی شد که اسامی آن ها عبارت است: أمیر عبد الله شربجی (25 ساله)، نورس إبراهیم زیدان بعجاوی (28 ساله)، وئام إیاد أحمد الحنون (27 ساله) و موسی خالد جبارین (23 ساله).

    کتیبه جنین اعلام کرد که وئام ایاد حنون، یکی از مهمترین فرماندهان این گروه مقاومتی و عضو شورای نظامی آن بود که در جریان مقاومت مقابل صهیونیست ها به شهادت رسیده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست با 30 خودروی نظامی و دو بولدوزر وارد اردوگاه جنین شدند و پس از تخریب بخش زیادی از زیرساخت های این اردوگاه، تک تیراندازان خود را بر بالای ساختمان های مشرف به اردوگاه مستقر کردند و همزمان با آن، هواپیماهای شناسایی نیز بر فراز این اردوگاه به پرواز درآمدند.

  بر اساس این گزارش، اشغالگران، بیمارستان ابن سینا را نیز امروز محاصره کردند و در میانه درگیری با نیروهای مقاومت، اقدام به زیر و رو کردن و تخریب جاده اصلی منتهی به اردوگاه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش بامدادی به جنین؛ مقاومت اشغالگران را به عقب نشینی واداشت

یورش بامدادی به جنین؛ مقاومت اشغالگران را به عقب نشینی واداشت