مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-16سياسي

منطقه آزاد انزلی از ظرفیت بالایی برای تحقق سیاست های توسعه دریامحور برخوردار است


سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه با بهره مندی از دو مجتمع بندری کاسپین و انزلی و واقع شدن در مسیرهای حمل و نقل کالاهای داخلی و بین المللی از ظرفیت بالایی در بخش های تجاری و ترانزیت برای تحقق سیاست های توسعه دریامحور برخوردار است.

- ایسنا/گیلان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه با بهره مندی از دو مجتمع بندری کاسپین و انزلی و واقع شدن در مسیرهای حمل و نقل کالاهای داخلی و بین المللی از ظرفیت بالایی در بخش های تجاری و ترانزیت برای تحقق سیاست های توسعه دریامحور برخوردار است.

اکبر نیازی در شورای اداری سازمان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایفای نقش محوری در اجرای سیاست های کلی توسعه دریا محور باید در اولویت برنامه های کاری سازمان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی با بهره مندی از دو مجتمع بندری کاسپین و انزلی و واقع شدن در مسیرهای حمل و نقل کالاهای داخلی و بین المللی از ظرفیت بالایی در بخش های تجاری و ترانزیت برای تحقق این سیاست ها برخوردار است، گفت: علاوه بر این، منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با وجود امکانات زیرساختی مناسب یکی از قطب های اصلی صنعت گردشگری کشور محسوب می شود که سالانه پذیرای حدود 10 میلیون گردشگر بوده و به این مهم باید ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد انزلی از ظرفیت بالایی برای تحقق سیاست های توسعه دریامحور برخوردار است

منطقه آزاد انزلی از ظرفیت بالایی برای تحقق سیاست های توسعه دریامحور برخوردار است