مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:102023-10-30سياسي

ساخت کتابخانه مرکزی در شیراز


درخواست استاندار فارس از رییس جمهور مورد موافقت قرار گرفت و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور الحاق شد.

- درخواست استاندار فارس از رییس جمهور مورد موافقت قرار گرفت ساخت کتابخانه مرکزی در شیراز ایسنا/فارس درخواست استاندار فارس از رییس جمهور مورد موافقت قرار گرفت و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز به مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور الحاق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه امروز، 8 آبان با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس گفت: تأمین اعتبار و ساخت کتابخانه مرکزی شیراز هدیه فرهنگی دولت مردمی به مردم فرهیخته شیراز است.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس بیان کرد: با تصویب 400 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز، کتابخانه مرکزی شیراز به عنوان کلان پروژه فرهنگی در شیراز احداث می شود و یکی از مطالبات دیرینه مردم فارس و شیراز محقق می شود.

پیش از این و در آخرین جلسه هیئت دولت در شیراز، استاندار فارس در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس که با حضور رییس جمهور و شماری از اعضای هیأت دولت سیزدهم برگزار شد، گفت: شیراز کتابخانه مرکزی ندارد و اگر مورد قبول ریاست جمهوری قرار گیرد که بخشی از بودجه ساخت این مجموعه تامین شود این آمادگی نیز وجود دارد که نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کتابخانه مرکزی در شیراز

ساخت کتابخانه مرکزی در شیراز