مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-04اقتصادي

رکود بازار خودرو به پایان می رسد؟


عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور معتقد است: پایان رکود حاکم بر بازار خودرو به شرایط واردات خودرو و جهت دهی اخبار مرتبط با آن بستگی دارد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور معتقد است: پایان رکود حاکم بر بازار خودرو به شرایط واردات خودرو و جهت دهی اخبار مرتبط با آن بستگی دارد.

بابک کریمخان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکود حاکم بر بازار خودرو، گفت: این رکود عمدتا از جو روانی ناشی از واردات منشا می گیرد، زیرا بسیاری از افراد منتظر تاثیر واردات بر قیمت خودرو هستند و از همین رو برای خرید و فروش دست نگه داشته اند، زیرا تصور می کنند قیمت ها افت محسوسی خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگرچه این رکود عمدتا شامل خودروهای خارجی و مونتاژی است، اما تا حدودی بر خودورهای داخلی نیز سایه انداخته و در مجموع بازار خرید و فروش انواع خودروها را تحت تاثیر قرار داده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور با بیان اینکه معتقدم گذشت زمان نشان خواهد داد که واردات تاثیر چندانی بر قیمت خودرو در بازار ندارد و رکود نیز پایان خواهد یافت، یادآور شد: البته زمان پایان این رکود از یک سو بسته به هوش بازار و از سوی دیگر به اخبار مرتبط با واردات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود بازار خودرو به پایان می رسد؟

رکود بازار خودرو به پایان می رسد؟