مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-19حوادث

وقوع حریق در جنگل های هیرکانی


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر با اشاره به آتش سوزی در منطقه نوکرس نوشهر و دوهزار تنکابن گفت: در منطقه دوهزار این حریق مهار شد اما در منطقه چالوس در کنار نیروهای امدادی مردم نیز در حال اطفای حریق ورود پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، عصر امروز دو حادثه آتش سوزی در جنگل های دوهزار تنکابن و نوکرس چالوس  اتفاق افتاد و نیروهای آتش نشانی و حفاظتی منابع طبیعی برای اطفای حریق به این مناطق اعزام شدند.

 محسن مرادی صادق فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر در این زمینه گفت: آتش سوزی ها از غروب آغاز شد و هم اکنون آتش در دوهزار تنکابن مهار شده است.

وی مساحت آتش سوزی در جنگل های دوهزار تنکابن را هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: آتش سوزی از ساعت 6 عصر شروع و با کمک های مردمی، همیاران طبیعت در کنار یگان حفاظت ساعت پیش مهار شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر عامل آتش سوزی جنگل های دوهزار را انسانی اعلام کرد و گفت: به درختان آسیب جدی وارد نشد و سطحی بوده است.

آتش سوزی در جنگل های نوکرس چالوس عبدالله شمس رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس  نیز در این زمینه گفت: آتش سوزی از ساعت 6 و 30 دقیقه آغاز و نیروهای اکیپ منابع طبیعی بلافاصله اعزام و اکنون در حال کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در جنگل های هیرکانی

وقوع حریق در جنگل های هیرکانی