مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-12سياسي

مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر هموار می شود


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: یکی از برنامه های موثر ما در آینده امضاء تفاهم نامه با سازمان ثبت اسناد به منظور ثبت مالکیت فکری و معنوی دانشجویان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان درباره فعالیت های این اداره کل در 6 ماه گذشته گفت: در سال جاری دو برنامه چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر و  دومین دوره ملی ضیافت ایثار را برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد و خروجی مناسبی داشت به طوری که دانشجویان خواستار ادامه این برنامه ها شدند.

وی درباره دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار گفت: کارگاه مهارت افزایی در این دوره بسیار مورد استقبال قرار گرفت زیرا دانشجویان متقاضی یادگیری یک حرفه بودند به همین منظور قصد داریم برای سال آینده برنامه ای را برای نخستین بار با عنوان برنامه مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر داشته باشیم به طوری که دانشجویان علاوه بر رشته تحصیلی و متخصص شدن در یک حوزه، بتوانند یک حرفه را نیز بیاموزند.

تقی زاده افزود: کارگاه مهارت افزایی در این راستا برگزار خواهد شد تا دانشجو پس از فارغ التحصیلی با مشکلی همچون بیکاری مواجه نشود و بتوانند به سرعت در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر هموار می شود

مسیر ثبت مالکیت فکری و معنوی ایده های دانشجویان شاهد و ایثارگر هموار می شود