مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-24سياسي

احداث پارکینگ از ضروریات اطراف مسجد جمکران


شهردار قم با تأکید بر اینکه دغدغه ساماندهی پیرامون مسجد مقدس جمکران را داریم، گفت: 300 هکتار برای کارکردهای مختلف ازجمله پارکینگ و بازگشایی معابر پیش بینی شده که هنوز محقق نشده است.

- ایسنا/قم شهردار قم با تأکید بر اینکه دغدغه ساماندهی پیرامون مسجد مقدس جمکران را داریم، گفت: 300 هکتار برای کارکردهای مختلف ازجمله پارکینگ و بازگشایی معابر پیش بینی شده که هنوز محقق نشده است.

سیدمرتضی سقاییان نژاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران، با اشاره به آمادگی شهرداری قم در همکاری و خدمات رسانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: خدمت در شهر قم و حرم اهل بیت(ع) افتخار است و قدردان این خدمتگزاری هستیم.

وی با بیان اینکه شهر قم و به ویژه حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران هر هفته پذیرای زائران و مسافران از سراسر کشور و حتی کشورهای مختلف است، ابراز کرد: به برکت نظام اسلامی و معرفی حضرت قائم(عج)، شاهد افزایش مشتاقان در شب های چهارشنبه در مسجد مقدس جمکران هستیم.

شهردار قم با تأکید بر اینکه دغدغه ساماندهی پیرامون مسجد مقدس جمکران را داریم، اذعان کرد: 300 هکتار برای کارکردهای مختلف ازجمله پارکینگ و بازگشایی معابر پیش بینی شده که هنوز محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارکینگ از ضروریات اطراف مسجد جمکران

احداث پارکینگ از ضروریات اطراف مسجد جمکران