مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-14سياسي

دریادار سیاری: بهترین و مدرن ترین تجهیزات نظامی را داریم


امروز با وجود تمامی تحریم ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز دفاعی روی پای خود ایستاده ایم و این نشان می دهد که ما توانسته ایم شعار «ما می توانیم» را به واسطه نیروی انسانی کیفی، - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروز با وجود تمامی تحریم ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز دفاعی روی پای خود ایستاده ایم و این نشان می دهد که ما توانسته ایم شعار ما می توانیم را به واسطه نیروی انسانی کیفی، تحقق ببخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای محتوای آموزش الکترونیکی و تربیتی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه امروز نسلی پر افتخار در ارتش در حال آموزش و رشد هستند، اظهار داشت: قطعاً چنین نسلی آینده ارتش را تأمین خواهند کرد.

امیر دریادار سیاری با تأکید بر اینکه آموزش رمز پیروزی در عملیات است، عنوان کرد: هر قدر آموزش و تربیت ما قوی باشد، قطعاً در عملیات ها پیروز خواهیم شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: مهم ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی کارآمد داشته باشیم، می توانیم در برابر تهدیدات بهترین واکنش را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: بهترین و مدرن ترین تجهیزات نظامی را داریم

دریادار سیاری: بهترین و مدرن ترین تجهیزات نظامی را داریم