مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:402023-10-23سياسي

نگاهداری: سطح تجارت بین ایران و پاکستان متناسب با مناسبات دوجانبه نیست


رییس مرکز پژوهش های مجلس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سطح تجارت بین ایران و پاکستان متناسب با مناسبات دوجانبه نیست، گفت: با کاهش عوارض گمرکی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، - سطح مناسبات اقتصادی رشد قابل توجهی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، سیدحسن حبیب، رییس شورای روابط خارجی پاکستان و هیات همراه، با بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس دیدار و گفت وگو کرد.

بابک نگاهداری در این دیدار با اشاره به حملات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: مجالس کشورهای اسلامی که برآمده از دل ملت‎های مسلمان هستند در قالب اتحادیه بین المجالس اسلامی، باید اقدامات اثربخشی در جلوگیری از جنایات خبیثانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین بردارند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به عنوان دو کشور بزرگ در جهان اسلام، می توانند با همسویی امت اسلام برای ممانعت از جنایات رژیم صهیونیستی، گام های عملی بردارند.

وی با تاکید بر اینکه در قضایای اخیر جامعه جهانی باید چهره خبیث رژیم صهیونیستی را بشناسد، گفت: معرفی چهره واقعی این رژیم سفاک به تعاملات فرهنگی و رسانه ای جهان اسلام نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: سطح تجارت بین ایران و پاکستان متناسب با مناسبات دوجانبه نیست

نگاهداری: سطح تجارت بین ایران و پاکستان متناسب با مناسبات دوجانبه نیست