مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-05حوادث

کشف کلاهبرداری اینترنتی 260 میلیارد تومانی در لردگان


فرمانده انتظامی لردگان از شناسایی متهم برداشت غیرمجاز مبلغ 260 میلیارد تومانی از حساب بانکی یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، امیر انتظامی نیا گفت: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضایی، به پلیس فتا مراجعه کرد و عنوان داشت مبلغ 260 میلیارد تومان از حساب وی بدون اطلاع به صورت اینترنتی برداشت شده است که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان لردگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با اشراف اطلاعاتی، متهم برداشت های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضایی، پرونده جهت دستگیری به دادسرای مربوطه ارسال شد.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم با راه اندازی یک سایت جعلی و ارسال لینک آن از طریق شبکه های اجتماعی و پیام های کوتاه، افراد را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشت از حساب افراد می کرد.

انتظامی نیا در ادامه به شهروندان توصیه کرد این اپلیکیشن ها شیوه ای برای کلاهبرداری و سواستفاده از کاربران در فضای مجازی است و به هیچ عنوان نباید آن ها را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند، به نحوی که استفاده و فعال سازی آن مستلزم پرداخت اینترنتی مبلغ اندکی از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری اینترنتی 260 میلیارد تومانی در لردگان

کشف کلاهبرداری اینترنتی 260 میلیارد تومانی در لردگان