مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-14اجتماعي

دختران شیرازی راهی مناطق عملیاتی جنوب ایران شدند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز از اعزام 300 دانش آموز دختر به مناطق دفاع مقدس در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز از اعزام 300 دانش آموز دختر به مناطق دفاع مقدس در قالب اردوی راهیان نور خبر داد.

احمد جعفری امروز، 23 آبان در آیین بدرقه دانش آموزان شهر شیراز به اردوی راهیان نور گفت: بیش از 300 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم در قالب 7 اتوبوس امروز به سفر راهیان نور جنوب اعزام شدند تا از نزدیک با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت پدران خود درمقابل دشمنان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در این سفر 4 روزه از مناطق جنگی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد، اظهار کرد: سفر راهیان نور سفری متفاوت از تمام سفرهاست که در آن دانش آموزان با حضور در یادمان های دهلاویه، شلمچه، فتح المبین، طلاییه، معراج الشهدا و اروند به کلاس درس تاریخ معاصر ایران می روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور با محوریت تربیتی، اعتقادی و آموزشی برگزار می شود، تصریح کرد: دانش آموزان با حضور در یادمان های دفاع مقدس از برنامه های فرهنگی و معنوی بهره مند می شوند و در طول مسیر از حضور مربیان تربیتی، راویان دفاع مقدس و مبلغان دینی استفاده خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران شیرازی راهی مناطق عملیاتی جنوب ایران شدند

دختران شیرازی راهی مناطق عملیاتی جنوب ایران شدند