مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-31فرهنگي

هادی حجازی فر: 3 اثر برگزیده تئاتر عروسکی به تئاتر شهر می روند


هادی حجازی فر خبر داد که سه اثر برگزیده نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی در بخش بزرگسالان تا پایان امسال در تئاتر شهر روی صحنه می رود که نمایش «مامان» اولین اثر از این سه اثر است.

- هادی حجازی فر خبر داد که سه اثر برگزیده نوزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی در بخش بزرگسالان تا پایان امسال در تئاتر شهر روی صحنه می رود که نمایش مامان اولین اثر از این سه اثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از کتاب نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران با مدیر مسئولی هادی حجازی فر عصر روز دوشنبه 8 آبان ماه در کافه چهارسوی تئاتر شهر برگزار شد.

در این مراسم آن طور که روابط عمومی تئاتر شهر گزارش داده است، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، سید محمد جواد طاهری رییس تئاترشهر و هادی حجازی فر، دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک حضور داشتند.

مدیرکل هنرهای نمایشی پس از امضای کتاب جشنوار عروسکی، ضمن تشکر از دست اندکاران تنظیم و چاپ کتاب گفت: چاپ این اثر می تواند رویداد مهمی همچون جشنواره عروسکی را در اذهان ماندگار کند و در آینده مرجع موثقی برای مطالعه شفاهی آثار راه یافته به جشنواره باشد.

کاظم نظری همچنین از هادی حجازی فر و هنرمندان این عرصه قدردانی کرد و اظهار داشت: بابت برگزاری نوزدهمین جشنواره نمایش عروسکی از هادی حجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حجازی فر: 3 اثر برگزیده تئاتر عروسکی به تئاتر شهر می روند

هادی حجازی فر: 3 اثر برگزیده تئاتر عروسکی به تئاتر شهر می روند