مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-05بين الملل

وزیر کشور اروگوئه پس از رسوایی گذرنامه استعفا کرد


در پی جنجال رسوایی صدور گذرنامه برای یک قاچاقچی تحت تعقیب مواد مخدر، وزیر کشور اروگوئه به همراه چند تن از مقام های مهم این کشور مجبور به استعفا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لوییس آلبرتو ایبر وزیر کشور اروگوئه و چندین تن از مقام های این کشور در پی رسوایی گذرنامه برای یک قاچاقچی مواد مخدر مجبور به استعفا شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی ریانووستی ، پیش تر، فرانسیسکو بوستیلو وزیر امور خارجه اروگوئه پس از انتشار یکسری فایل های صوتی که در آن از معاونش کارولینا هاش درخواست می کند که به تحقیق درباره فراهم کردن شرایط برای صدور سریع گذرنامه برای سباستین مارست که به اتهام قتل یک دادستان اهل پاراگوئه تحت تعقیب بود، کمک نکند.

در سال 2021، یک مجرم فراری در مدت 24 ساعت در حالی که در امارات متحده عربی در بازداشت بود، گذرنامه جدیدی از طریق وزارت امور خارجه اروگوئه دریافت کرد.

طبق این گزارش، لوییس آلبرتو لاکایا پو رییس جمهور اروگوئه روز گذشته (شنبه) ر کنفرانسی اعلام کرد که استعفای  لوییس آلبرتو ایبر، گیلرمو ماسیل معاون وزیر کشور و روبرتو لافلوف مشاور رییس جمهور در امور ارتباطات و راهبردی را چهار روز پس از آن پذیرفته است که جنجال هایی در خصوص چنین رسوایی بر سر صدور گذرنامه اروگوئه برای یک قاچاقچی مواد مخدر به راه افتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور اروگوئه پس از رسوایی گذرنامه استعفا کرد

وزیر کشور اروگوئه پس از رسوایی گذرنامه استعفا کرد