مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-10اقتصادي

برگزاری دومین روز هفته دوم کورس پاییزه سوارکاری گنبدکاووس


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه دومین روز هفته دوم کورس پاییزه سوارکاری گنبدکاووس تا لحظاتی دیگر آغاز می شود، افزود: امروز در مجموع 10 میلیارد و 725 میلیون ریال جایزه به برندگان اهدا می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه دومین روز هفته دوم کورس پاییزه سوارکاری گنبدکاووس تا لحظاتی دیگر آغاز می شود، افزود: امروز در مجموع 10 میلیارد و 725 میلیون ریال جایزه به برندگان اهدا می شود.

قاسمعلی برزمینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دومین روز هفته دوم کورس سوارکاری پاییزه گنبدکاووس از ساعت 12 و 15 دقیقه ظهر امروز جمعه 19 آبان ماه 1402 در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز می شود، اظهار کرد: امروز تعداد 68 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در هفت دور و در مسافت های هزار و هزار و 200 متر به رقابت می پردازند.

وی با تأکید بر اینکه مبلغ جایزه این روز 10 میلیارد و 725 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: پس از پایان رقابت ها و مشخص شدن نتیجه این هفته، مالکین، مربیان و چابک سواران اسب های برتر، جوایز خود را از مسئولین برگزاری مسابقات دریافت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: روز نخست هفته 2 کورس اسب دوانی پاییزه شهرستان گنبدکاووس پنج شنبه گذشته 18 آبان ماه 1402 با حضور 57 رأس اسب از نژادهای تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین روز هفته دوم کورس پاییزه سوارکاری گنبدکاووس

برگزاری دومین روز هفته دوم کورس پاییزه سوارکاری گنبدکاووس