مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-31سياسي

امروز شاهد دپوی خودرو حداقل در شرکت های بزرگ نیستیم


نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت و عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به محدودیت ارز و واردات، هیچ کالایی در کشور وجود ندارد که انحصاری نباشد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت و عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به محدودیت ارز و واردات، هیچ کالایی در کشور وجود ندارد که انحصاری نباشد.

مصطفی طاهری عصر امروز (9 آبان ماه) در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع رویای خودرو که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به جنگ فلسطین و اسراییل، اظهار کرد: این جنگ همانند جنگ بَدر است که علی رغم قابل مقایسه نبودن تعداد نفرات و تجهیزات دشمن، پیروزی از آن مسلمانان است.

وی در رابطه با وضعیت مسکن اقدام ملی در استان، گفت: پیگیر پیشرفت پروژه های مسکن اقدام ملی در استان زنجان هستیم ولی فرمول این طرح آن است که دولت در حد توان امکاناتی بیاورد که بتواند این مسکن را ارزان تر کند و تاکنون هزینه زمین از پروژه های مسکن اقدام ملی گرفته نشده و 550 میلیون تومان تسهیلات نیز ارایه شده است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان در بحث مسکن اقدام ملی با فاصله از لحاظ کمی و کیفی از سایر استان های کشور جلوتر است، تصریح کرد: امسال بخش زیادی از واحدهای مسکن اقدام ملی تحویل شهروندان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شاهد دپوی خودرو حداقل در شرکت های بزرگ نیستیم

امروز شاهد دپوی خودرو حداقل در شرکت های بزرگ نیستیم