مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-15بين الملل

پیام علی اف به محمود عباس


در بحبوحه جنگ در غزه و کشتار فلسطینیان بیگناه در حملات مرگبار رژیم صهیونیستی ، رییس جمهوری آذربایجان روز ملی فلسطین را به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تبریک گفت! - در بحبوحه جنگ در غزه و کشتار فلسطینیان بیگناه در حملات مرگبار رژیم صهیونیستی ، رییس جمهوری آذربایجان روز ملی فلسطین را به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تبریک گفت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان امروز (چهارشنبه) در پیامی به محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان بدون هیچ اشاره ای به جنایات 40 روزه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهادت بیش از 11 هزار تن از غیرنظامیان فلسطینی گفت: به نوبه خودم و مردم جمهوری آذربایجان روز ملی فلسطین را صمیمانه به شما تبریک گفته و بهترین آروزها را برای مردم تان دارم! علی اف ادامه داد: برقراری روابط دیپلماتیک میان فلسطین و آذربایجان که در سال گذشته میلادی انجام شد، گامی مثبت بود.

همچنین ساخت مدرسه در فلسطین در دستور کار ما قرار دارد.

در ادامه این پیام آمده است: باور دارم که روابط و همکاری دوستانه میان کشورهای ما بر اساس سنت های حسنه موفقیت آمیز بوده و ادامه خواهد یافت.

جمهوری آذربایجان همواره با موضوع فلسطین همبستگی داشته و از حل این موضوع بر اساس اصل دو کشور مطابق با قطعنامه ها و تصمیمات مربوطه سازمان ملل حمایت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام علی اف به محمود عباس

پیام علی اف به محمود عباس