مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-15سياسي

رشد 100 درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم


در دوازدهمین دوره انتخابات 866 نفر پیش ثبت نام و در مرحله ثبت نام نهایی نیز 401 نفر ثبت نام داشتند که نسبت به دوره یازدهم پیشرفت 100 درصدی داشته است.

- ایسنا/قم فرماندار قم گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات 866 نفر پیش ثبت نام و در مرحله ثبت نام نهایی نیز 401 نفر ثبت نام داشتند که نسبت به دوره یازدهم پیشرفت 100 درصدی داشته است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، عباس ذاکریان در کمیسیون هماهنگی بانک های استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین رویداد سیاسی امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد مجموعه وزارت کشور مطابق با 4 اصلی است که مقام معظم رهبری فرموده اند، مطرح کرد: این چهار اصل شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت است.

فرماندار قم با بیان اینکه هرکدام از این اصل ها متولی خاص خود را دارد، عنوان کرد: در این انتخابات ثبت نام دو مرحله ای انجام شد که 866 نفر پیش ثبت نام و در مرحله ثبت نام نهایی نیز 401 نفر ثبت نام داشتند که نسبت به دوره یازدهم پیشرفت 100 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما مشارکت مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: میانگین مشارکت مردم قم در 11 دوره گذشته انتخابات 68 درصد بوده است که بیش تر از میانگین کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم

رشد 100 درصدی ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس دوازدهم