مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-21سياسي

تبیین پیشرفت ها برای مردم یک ضرورت است


تبیین به معنای آن است که مردم باید آشنا به دین و زمان خود باشند و یکی از مسائلی که مردم نمی دانند و در کمبودها عقب نشینی می کنند آن است که از پیشرفت ها اطلاع ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان اصفهان با اشاره به اهمیت و لزوم مسئله تبیین به ویژه در شرایط کنونی اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی نیز اگر این تبیین ها انجام نمی شد انقلاب به پیروزی نمی رسید و با تبیین بود که همه مردم متوجه ابعاد انقلاب شدند و اکنون این مسئله ادامه دارد و تفاوت آن در این است که می خواهیم یک کار جدید و به طور منظم انجام دهیم و باید بدانیم چه مسائلی اولویت دارد.

  وی هم چنین با بیان وقایع اخیر غزه، به تاثیر مقاومت مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: دنیا متوجه شد که این مردم چه کسانی هستند و دریافت سازمان ملل کار ظالمانه ای می کند و در حالی که همه کشورها به سازمان ملل پول می دهند اما حرف آنها به کرسی نمی نشیند.

امام جمعه اصفهان افزود: اسراییل دست نشانده آمریکا در قلب کشورهای اسلامی است و برای ضربه زدن به آنها و مطیع کردن این کشورها می باشد و قرآن کریم نیز می فرماید یهود و نصاری را دوست نگیرید و می فرماید برخی به سرعت به سمت آنها می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین پیشرفت ها برای مردم یک ضرورت است

تبیین پیشرفت ها برای مردم یک ضرورت است