مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 08:462023-11-01سياسي

قرارگاهی که سایه فقر را دور و آرزوهای زیبا برآورده می کند


تشکیلات جهادی نظیر قرارگاه شهید حسین پور در کنار دور کردن سایه فقر، آرزوهای زیبا را برای محرومان و افراد کم برخوردار برآورده می کنند و محلی برای فعالیت های خودجوش جهت هدایت ظرفیت های مردمی و داوطلب هستند.

- خبرگزاری فارس – حمیدرضا دنیادیده: گروه های جهادی سرمایه محرومیت زدایی دستگاه های اجرایی هستند و پیشینه خدمات آن ها از پیدایش انقلاب اسلامی تاکنون مؤید خدمات ارزنده برای مردم در تمامی زمینه ها بوده است.

  کار جهادی عامل پیشرفت کار جهادی عامل پیشرفت و توسعه بوده و خوشبختانه هسته های جهادی در قالب گروه های مردمی و جهادگر در تمامی پهنه های سرزمینی استان گیلان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان حضور دارند و به مردم خدمت می کنند.

 قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی، یکی از هسته های فرهنگی جهادی در سطح استان گیلان است که توانسته طی سال های اخیر خدمات ارزنده ای را به مردم در ادوار مختلف ارائه کند.

قرارگاهی برای محرومیت زدایی فراتر از استان گروه جهادی شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور نه تنها در محرومیت زدایی داخل استان گیلان بلکه در سیل و زلزله مردمان ایران زمین ازجمله سیل گمیشان و کرمانشاه و .

هم حضور به هم رسانده و یاری گر صدای مظلومان و مردم آسیب پذیر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاهی که سایه فقر را دور و آرزوهای زیبا برآورده می کند

قرارگاهی که سایه فقر را دور و آرزوهای زیبا برآورده می کند