مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-19سياسي

برخورد دستگاه های اجرایی کرمان با مردم زیر ذره بین قرار گرفت


مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان گفت: سلسله جلساتی راجع به بررسی چالش های دستگاه های اجرایی آغاز شده تا میزان رضایتمندی مردم از دستگاه ها را بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، روح الله نعت اللهی ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در برخورد با ارباب رجوع در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار کرد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به دولت سیزدهم دارند و تمجیدشان را در دیدار اخیر خود با دست اندرکاران دولت مطرح کردند و این مدال افتخاری برای ما دولتی هاست.

وی بیان داشت: سلسله جلساتی راجع به بررسی چالش های دستگاه های اجرایی آغاز شده تا میزان رضایتمندی مردم از دستگاه ها را بدانیم و در واقع می خواهیم، بی پرده تر و شفاف تر درباره چالش ها و تنگناها در دستگاه های اجرایی بحث و تبادل نظر کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمان تصریح کرد: بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی به معنای نادیده گرفتن حرکت های جهادی دستگاه ها نیست بلکه به دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی هستیم.

سیاست گذاری کرمان برای رسیدن به رتبه بالای کسب و کار در همین حال رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در سخنانی اظهار کرد: افزایش رضایتمندی مراجعان به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دستگاه های اجرایی کرمان با مردم زیر ذره بین قرار گرفت

برخورد دستگاه های اجرایی کرمان با مردم زیر ذره بین قرار گرفت