مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-29سياسي

26 هکتار از اراضی زراعی بهارستان آزادسازی شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از آزادسازی بیش از 26 هکتار از اراضی زراعی تغییر کاربری شده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با اشاره به مفاد تبصره 2 ماده 10 از قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت: به منظور حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و تداوم و بهره برداری از آن ها به عنوان سرمایه های اصلی زیست محیطی پس از شناسایی آن دسته از اراضی که به دلایل ساخت وساز های بدون مجوز، مشمول عنوان مجرمانه تغییر کاربری غیرمجاز شده اند؛ به وضع سابق اعاده و آزادسازی می شوند.

وی افزود: در این عملیات تعداد 197 مورد ساخت وساز غیرمجاز اعم از دیوارکشی، بنا، فنسِ تفکیک اراضی در شهرستان بهارستان، بخش ها و توابع آن قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شده است.

بیش از 26 هکتار از اراضی زراعی تغییر کاربری شده غیرمجاز آزادسازی شد.

  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان سطح اراضی آزادشده در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها در شهرستان بهارستان را در مجموع 262 هزار متر مربع اعلام و بیان کرد: فرآیند آزادسازی این اراضی بدون اغماض و هرگونه تبعیض و با لحاظ اولویت تخریب با ساخت وساز هایی که سازندگانش به غیرقانونی بودن آن علم و آگاهی داشتند، بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هکتار از اراضی زراعی بهارستان آزادسازی شد

26 هکتار از اراضی زراعی بهارستان آزادسازی شد