مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-08اجتماعي

اشتغالزایی بیش از 450 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در خراسان شمالی


رییس اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از اشتغالزایی بیش از 450 زن سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره کل طی سه سال اخیر خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از اشتغالزایی بیش از 450 زن سرپرست خانوار تحت پوشش این اداره کل طی سه سال اخیر خبر داد.

احسان ناوی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال 1400، به 900 نفر از افراد تحت پوشش این اداره کل وام اشتغالزایی اعطا شده که از این تعداد 130 نفر زن سرپرست خانوار بوده اند.

وی گفت: علاوه بر آن در سال گذشته به یک هزار و 16 نفر وام اشتغالزایی پرداخت شده که از این تعداد 308 نفر زن سرپرست خانوار بوده است و وام های اعطا شده به زنان سرپرست خانوار در سال جاری نیز حدود 20 فقره بوده است.

ناوی پور ادامه داد: اعطای وام های اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای این افراد به معنای آن نیست که این افراد از تحت پوشش بهزیستی خارج شوند مگر این که افراد به طور کامل توانمند شده باشد و نیازی به حمایت های این نهاد نداشته باشد.

وی تصریح کرد: طبق پایش و بررسی های صورت گرفته 98 درصد از وام های اعطا شده توسط این نهاد در راستای شغل مورد نظر مورد استفاده قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بیش از 450 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در خراسان شمالی

اشتغالزایی بیش از 450 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در خراسان شمالی