مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-13بين الملل

بازنگری توافقنامه امنیتی کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با کره شمالی


وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد، این کشور به همراه آمریکا طی گفت وگوهای امروز (دوشنبه) یک توافقنامه امنیتی دوجانبه را با هدف جلوگیری از پیشرفت برنامه موشکی کره شمالی بازنگری کردند.

- وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد، این کشور به همراه آمریکا طی گفت وگوهای امروز (دوشنبه) یک توافقنامه امنیتی دوجانبه را با هدف جلوگیری از پیشرفت برنامه موشکی کره شمالی بازنگری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پنجاه و پنجمین نشست مشورتی امنیتی در سئول، شین وون-سیک وزیر دفاع کره جنوبی و لوید آستین همتای آمریکایی اش یک توافقنامه دوجانبه امنیتی را تحت عنوان استراتژی بازدارندگی متناسب برای اولین بار از سال 2013 به دنبال سومین آزمایش هسته ای کره شمالی بازنگری کردند.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از وزارت دفاع کره جنوبی می نویسد: این بازنگری ضروری بوده است زیرا استراتژی کنونی به اندازه کافی نمی توانست با پیشروی برنامه های موشکی و هسته ای کره شمالی مقابله کند.

البته این وزارتخانه اعلام نکرده که این بازنگری شامل چه مواردی شده است.

پیش از این، وزارت دفاع کره جنوبی گفته بود که شین و آستین به طور مشترک درباره مقابله با تهدیدات کره شمالی، از جمله از طریق اجرای استراتژی بازدارندگی گسترده گفت وگو خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری توافقنامه امنیتی کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با کره شمالی

بازنگری توافقنامه امنیتی کره جنوبی و آمریکا برای مقابله با کره شمالی