مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-27اقتصادي

صدور سند برای اراضی کشاورزی اطراف تالاب بین المللی انزلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به صدور سند برای اراضی کشاورزی اطراف تالاب بین المللی انزلی گفت: با توجه به اتمام طرح کاداستر اراضی ملی استان و آغاز رفع تداخل مقرر شد به نفع مردم و تمام افرادی که نسق مادر دارند بتوانند با ارائه مستندات زمین های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه حفظ اراضی اطراف تالاب بین المللی انزلی یک وظیفه ملی در گیلان است، اظهار کرد: تالاب بین المللی انزلی یک سرمایه ملی است که حفظ اراضی اطراف آن به حفظ زیستگاه طبیعی جانوری و رشد اقتصادی گیلان کمک شایانی می کند.

وی با اشاره به صدور سند برای اراضی کشاورزی اطراف تالاب بین المللی انزلی گفت: با توجه به اتمام طرح کاداستر اراضی ملی استان و آغاز رفع تداخل مقرر شد به نفع مردم و تمام افرادی که نسق مادر دارند بتوانند با ارائه مستندات زمین های کشاورزی خود را باز پس بگیرند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه تالاب بین المللی انزلی به مساحت 23 هزار هکتار سند انفال عمومی داشته و در مالکیت منابع طبیعی استان قرار دارد، افزود: این تالاب از چهار طرف به شهرستان های صومعه سرا، خمام، رشت و بندرانزلی امتداد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند برای اراضی کشاورزی اطراف تالاب بین المللی انزلی

صدور سند برای اراضی کشاورزی اطراف تالاب بین المللی انزلی