مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-13سياسي

مقاومت کابوس اندیشه خود برتربینی غربی است


نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: مقاومتی که حملات سنگین ترین سلاح ها را تحمل می کند و پس از آن رشد و توسعه دارد، کابوس شماره یک اندیشه خود برتربینی غربی است.

- ایسنا/قزوین نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: مقاومتی که حملات سنگین ترین سلاح ها را تحمل می کند و پس از آن رشد و توسعه دارد، کابوس شماره یک اندیشه خود برتربینی غربی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی روز دوشنبه 22 آبان ماه در نشست دانشجویی با عنوان سنگر دانشگاه، سنگر مبارزه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آنچه در غزه در جریان است امروز تحلیل های متعدد و متفاوتی در نشست های مختلف دیده می شود ولی آنچه می تواند به این موضوع کمک کند و اثر بگذارد پرداختن صحیح به موضوعات حول محور فلسطین است.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: عنوان این جلسه سنگر دانشگاه سنگر مبارزه است، عنوانی است که اگر در همین جلسه مباحثه با هم بتوانیم به نقاط مشترکی برسیم و تبادل نظر کنیم کمک می کند که به موضوعات مختلف از جمله تحلیل مسائل دنیا، منطقه و کشور نگاه دقیق تری داشته باشیم.

وی با تأکید بر گفت وگو در محافل دانشگاهی و دانشجویی خاطرنشان کرد: از مباحث مهم که باید مورد توجه باشد این است که لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت کابوس اندیشه خود برتربینی غربی است

مقاومت کابوس اندیشه خود برتربینی غربی است