مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-18سياسي

در جلسه امروز شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی چه گذشت؟


در صدونهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، موانع زیرساختی انتقال خدمات گمرکی و راه آهن به ایستگاه شهید مطهری مشهد، چالش های مربوط به سامانه نوین اصناف و موانع ایجاد شده در درگاه ملی مجوزها و مسائل و مشکلات شرکت های تعاونی حمل ونقل خراسان رضوی بررسی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در صدونهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی، موانع زیرساختی انتقال خدمات گمرکی و راه آهن به ایستگاه شهید مطهری مشهد، چالش های مربوط به سامانه نوین اصناف و موانع ایجاد شده در درگاه ملی مجوزها و مسائل و مشکلات شرکت های تعاونی حمل ونقل خراسان رضوی بررسی شد.

انحصار یک شرکت تهرانی در اجرای دستاوردهای سفر رییس جمهور به ترکمنستان محمدرضا توکلی زاده، رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی امروز 27 آبان ماه، در صدونهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به سفر رییس جمهور به ترکمنستان اظهار کرد: در این سفر توافق نامه ای مبنی بر واگذاری اجرای 240 کیلومتر جاده و بیش از 100 کیلومتر خط انتقال نیرو در داخل ترکمنستان به ایران امضا شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها به شرکتی در تهران واگذار شده است، افزود: اجرای 240 کیلومتر راه توسط یک شرکت غیر متعارف است و حتما با تاخیر مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه امروز شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی چه گذشت؟

در جلسه امروز شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی چه گذشت؟