مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-12سياسي

تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت برای جابجایی انبارهای نفت «شهران»


عضو شورای شهر تهران با اشاره به به خیر گذشتن حادثه واژگونی یک تانکر سوخت در محله شهران، بار دیگر به لزوم جابجایی انبارهای نفت شهران تاکید کرد.

- تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت برای جابجایی انبارهای نفت شهران عضو شورای شهر تهران با اشاره به به خیر گذشتن حادثه واژگونی یک تانکر سوخت در محله شهران، بار دیگر به لزوم جابجایی انبارهای نفت شهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم جابجایی انبارهای نفت و گازوییل به خارج از حریم پایتخت، گفت: روز جمعه حوالی ساعت چهار صبح یک تانکر با ظرفیت 3000 لیتر سوخت در محله شهران واژگون شد و خوشبختانه به منازل مسکونی برخورد نکرد و آتش نشانان تا ساعت 10 صبح مشغول عملیات در این محدوده بودند و این در حالیست که از دوره سوم و چهارم شورای شهر مرتب تذکر دادیم که لازم است انبار نفت این منطقه جابجا شود.

وی با بیان اینکه اگر این تانکر واژگون شده بنزین حمل می کرد با یک فاجعه روبرو می شدیم، گفت: تابلوهایی برای تردد تانکرها از مسیر جدید و بزرگراه باکری نصب شده بود اما این تابلوها با اسپری پاک شده اند و لازم است که اساسا شرکت نفت برای انتقال انبارهای نفت برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت برای جابجایی انبارهای نفت «شهران»

تذکر به شهردار تهران و وزیر نفت برای جابجایی انبارهای نفت «شهران»