مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-02اقتصادي

جریمه 38 میلیاردتومانی املاکی های گیلان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای طرح نظارت مشاوران املاک گفت: این طرح با هدف برخورد قاطع با تخلفات اجرایی شده و طی بازرسی های صورت گرفته، - 974 پرونده تخلف در این زمینه تشکیل و متخلفان 378 میلیارد و 38 میلیون ریال جریمه شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای طرح نظارت مشاوران املاک گفت: طی بازرسی های انجام شده مشاوران املاک متخلف بیش از 378 میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای طرح نظارت مشاوران املاک گفت: این طرح با هدف برخورد قاطع با تخلفات اجرایی شده و طی بازرسی های صورت گرفته، 974 پرونده تخلف در این زمینه تشکیل و متخلفان 378 میلیارد و 38 میلیون ریال جریمه شدند.

تیمور پورحیدری امروز پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار گیلان به افزایش بی سابقه قیمت دام زنده در 3 ماهه دوم سال و افزایش قیمت گوشت قرمز در سطح بازار کل کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای مهرماه قیمت گوشت قرمز در سطح بازار به ثبات رسیده است.

وی با بیان اینکه روند نزولی صادرات دام زنده، کاهش مصرف، اعمال تعرفه های ویژه صادراتی برای دام زنده، واردات گوشت گرم از دلایل عمده ثبات قیمت گوشت در بازار است، افزود: طبق برنامه های جدی دولت برای تنظیم بازار در ماه های آتی شاهد واردات گوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 38 میلیاردتومانی املاکی های گیلان

جریمه 38 میلیاردتومانی املاکی های گیلان