مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-14اجتماعي

قاره ای که شاید دیگر سبز نیست؛ تقریبا همه اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند


مطالعات نشان می دهد بحران انتشار ریزآلاینده ها در شهرهای بزرگِ اروپا در سال های اخیر تشدید شده و تقریبا تمام اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند و اکثر ساکنان شهرهای اروپایی به ویژه در شرق این قاره در معرض سطوح ناایمن و خطرناک آلودگی هوا هستند.

- قاره ای که شاید دیگر سبز نیست؛ تقریبا همه اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند مناطق شهری در اروپا مانند این تصویر از صوفیه، پایتخت بلغارستان و همچنین در پاریس یا بارسلون تحت تأثیر آلودگی هوای بحرانی هستند/عکس: AFP/Getty Images مطالعات نشان می دهد بحران انتشار ریزآلاینده ها در شهرهای بزرگِ اروپا در سال های اخیر تشدید شده و تقریبا تمام اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند و اکثر ساکنان شهرهای اروپایی به ویژه در شرق این قاره در معرض سطوح ناایمن و خطرناک آلودگی هوا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزیابی هایی که اخیرا نتایج آن اعلام شد، حاکیست 98 درصد از اروپایی ها هوای آلوده و بسیار مضر تنفس می کنند که منجر به مرگ 400 هزار نفر در سال می شود.

روزنامه گاردین در گزارشی مرتبط با این ارزیابی ها آورده است: اروپا با یک بحران شدید بهداشت عمومی مواجه است، تقریبا همه در سراسر این قاره در مناطقی با سطوح خطرناک آلودگی هوا زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاره ای که شاید دیگر سبز نیست؛ تقریبا همه اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند

قاره ای که شاید دیگر سبز نیست؛ تقریبا همه اروپایی ها هوای سمی تنفس می کنند