مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-07سياسي

برپایی دوره «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی» در حرم آستانه شیراز


رییس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز از برپایی دوره «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی» در این حرم مطهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری، با اشاره به اینکه امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تحول و امیدآفرینی توسط مجموعه های انقلابی و اجرایی را مطالبه خود عنوان کرده اند، گفت: البته پیشرفت های انقلاب و مجموعه های دولتی در ابعاد مختلف ستودنی است اما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم نیاز به تحول مداوم و متناسب با شرایط و وضعیت روز کشور و جهان وجود دارد.

  دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار کرد: اینکه رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در ابتدای قرن جدید هجری شمسی بر کلید واژه تحول و امیدآفرینی تاکید می ورزند، نشان می دهد در کنار قله های افتخاری که تاکنون فتح شده نباید از حرکت به سمت قله های اصلی غافل شد.

اگر تنها به این جایی که به برکت خون پاک شهدا و انقلاب مردمی رسیده ایم دلخوش شده و دچار ایستایی شویم، آسیب می بینیم، چرا که هنوز با نیل به آرمان های یک جامعه مهدوی فاصله داریم.

    وی با بیان اینکه تحول یک ضرورت غیر قابل انکار در زندگی اجتماعی بشر است، افزود: برای در امان ماندن از در جا زدگی در مسیر خدمت رسانی باید به ضرورت اصل تحول معتقد باشیم تا از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دوره «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی» در حرم آستانه شیراز

برپایی دوره «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی» در حرم آستانه شیراز