مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-26سياسي

استاندار هرمزگان: مباحث اختلاف مرزی با استان کرمان با جدیت پیگیری می شود


استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسئله اختلاف مرزی شهرستان حاجی آباد با استان کرمان در وزارت کشور در حال رسیدگی است، گفت: با توجه به درخواست های مردمی این موضوع تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی ظهر پنجشنبه چهارم آبان در نشست بی واسطه با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف حاجی آباد که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: امروز توفیق بود در خدمت مردم شریف شهرستان حاجی آباد باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بشنویم.

  نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امروز در دیدار با مردم یکی از مطالبات جدی آنها مسئله اختلاف مرزی پیش آمده با استان کرمان بود که در همین راستا و بنا به درخواست مردم این مسئله با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

  وی افزود: اولین اولویت ما در استان تکمیل پروژه های نیمه تمام است برنامه داریم با تکمیل 407 پروژه تا پایان سال مجموع پروژه هایی که در این دولت به پایان می رسد به عدد هزار پروژه برسد.

  استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در حوزه پروژه های نیمه تمام دو بخش اصلی آب و راه داریم گفت: منابع قابل توجهی برای تکمیل این پروژه ها در سطح استان به ویژه حاجی آباد تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: مباحث اختلاف مرزی با استان کرمان با جدیت پیگیری می شود

استاندار هرمزگان: مباحث اختلاف مرزی با استان کرمان با جدیت پیگیری می شود