مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:362023-10-31سياسي

روایت دروغ رسانه دولتی انگلیس از شب آتش سوزی زندان اوین تا خلق شاهد


بی بی سی فارسی در گزارشی سراسر دروغ تلاش کرده تا با داستان های جعلی از برخی زندانیان و حتی فردی که در آن تاریخ در زندان اوین حضور نداشته، ماجرای آتش سوزی سال گذشته در این زندان را در جهت اهداف خود روایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، وب سایت بی بی سی فارسی در گزارشی به بازخوانی آتش سوزی سال گذشته در زندان اوین پرداخت و تلاش کرد با روایتی سراسر دروغ ماجرای شورش گروهی از زندانیان را به اغتشاشات پس ازمرگ مهسا امینی ربط دهد.

بی بی سی فارسی برای فرار از عواقب گزارش دروغ خود و رسوایی پس از انتشار آن، گزارش را با عبارتی همچون صحت سنجی نشده آغاز می کند و برای ردگم کنی یک خبرنگار اجاره ای را به خدمت می گیرد؛ فرزاد صیفی کاران از سایتی به نام رادیو زمانه مامور انجام این کار می شود و با کنار هم قرار دادن روایت های مساله دار سعی می کند از شب بیست و سوم مهرماه 1401 روایت جدیدی خلق کند.

در مطلب منتشر شده از وقایع شب 23 مهر 1401 تناقضات فراوانی به چشم می خورد که ذکر چند نمونه از آن برای رسوایی این شبه رسانه معاند کافی به نظر می رسد.

چمن آرا یک تنه بی بی سی را به سخره گرفته است یکی از ده ها دروغ مطرح شده در این مطلب مربوط به ادعا های شخصی به نام ساسان چمن آرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دروغ رسانه دولتی انگلیس از شب آتش سوزی زندان اوین تا خلق شاهد

روایت دروغ رسانه دولتی انگلیس از شب آتش سوزی زندان اوین تا خلق شاهد