مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-13حوادث

«سونامی تولد ببر» در کشور!


خبر انتقال 4 قلاده ببر از باغ وحش مشهد به مقصد مازندران در روزهای اخیر خبرساز شد، اما آنچه که در این ماجرا پنهان ماند موضوع سونامی تولد ببر و عدم محدودیت باغ وحش ها برای زادآوری و افزایش جمعیت گربه سانان است که زمینه را برای تخلف و قاچاق این حیوانات هموارتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پنجشنبه 18 آبان بود که فرمانده انتظامی مشهد از کشف چهار قلاده ببر از یک خودرو وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد خبر داد.

وی اعلام کرده بود: شب گذشته گشت کلانتری خواجه ربیع هنگام گشت زنی در محدوده بلوار شهید چراغچی مشهد به یک دستگاه وانت نیسان و محموله آن که با چادر پوشانده شده بود، مظنون شدند.

محموله این خودرو چهار قلاده ببر بود که در قفس غیر ایمن و در شرایط غیر استاندارد بدون داشتن هیچ مجوزی محبوس شده بودند.

سرهنگ احمد نگهبان همچنین گفته بود: موضوع با سازمان محیط زیست هماهنگ شد و با حضور کارشناسان سازمان محیط زیست مشخص شد محموله بدون اخذ مجوز از سازمان فوق و به صورت غیر ایمن بین دو باغ وحش در حال انتقال بوده و ضوابط و موازین مربوط رعایت نشده است.

اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی نیز با خبری تحت عنوان باغ وحش مشهد در جابه جایی بدون مجوز چهار قلاده ببر مسئول است نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سونامی تولد ببر» در کشور!

«سونامی تولد ببر» در کشور!