مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-09بين الملل

محمود عباس: غزه بخش جدایی ناپذیر فلسطین است


رییس تشکیلات خودگردان چهارشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که هیچ گونه راه حل امنیتی یا نظامی در نوار غزه وجود ندارد و این منطقه بخش جدایی ناپذیری از کشور فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آناتولی، رییس تشکیلات خودگردان روز چهارشنبه در تماس های جداگانه تلفنی با نخست وزیران کشورهای هلند و استرالیا بار دیگر با رد قاطع راه حل های موقت درباره نوار غزه، اعلام کرد که غزه بخش جدایی ناپذیری از کشور فلسطین است.

بر پایه این گزارش، محمود عباس ، رییس تشکیلات امروز در گفت وگوهای تلفنی با مارک روته و آنتونی آلبانیزی ، نخست وزیران هلند و استرالیا تاکید کرد که آنچه در نوار غزه روی می دهد، نسل کشی است و باید بی درنگ متوقف شود در حالی که جنایت های کشتار، تخریب بیمارستان ها و پناهگاه ها و گرسنگی دادن فلسطینیان ساکن این نوار نیز به دلیل محاصره آن توسط رژیم صهیونیستی، عدم ورود مواد پزشکی و غذایی و عدم تأمین آب، برق و سوخت می باشد.

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین لزوم توقف فوری جنایت های نسل کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، برقراری آتش بس، تسریع در ورود کمک های امدادی و بشردوستانه به این نوار، توقف حملات شهرک نشینان تروریست و نیروهای اشغالگر به شهروندان فلسطینی و آزادسازی کامل بودجه تشکیلات از سوی صهیونیست ها را مورد تاکید قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: غزه بخش جدایی ناپذیر فلسطین است

محمود عباس: غزه بخش جدایی ناپذیر فلسطین است