مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-20اجتماعي

تعطیلی یک واحد کارخانه آسفالت هزینه بی تفاوتی به تذکرات محیط زیست


به گفته کارشناسان محیط زیست، فعالیت معادن غرب شیراز یکی از کانون های ایجاد گردوغبار و علت آلودگی هوای این کلان شهر است که اثرات آن می تواند بر زیست بوم شهر شیراز تاثیرات سویی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به منظور کنترل آلودگی های گردوغبار ناشی از فعالیت معادن غرب شیراز پیرو مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر شیراز رصد و پایش شبانه روزی این واحدها در دستور کار اداره محیط زیست شیراز قرار گرفته است.

تعیین محدوده ساعت های کاری،پایش های دائم و مداوم شبانه روزی، رعایت الزام های محیط زیستی از سوی واحدها از مهمترین اقدامات دراین حوزه است.

   کامران اسلاملو رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز بر لزوم حفظ هوای پاک کلان شهر شیراز تاکید کرد و با بیان اینکه شیراز در چند سال اخیر در بین کلان شهرهای کشور تنها کلان شهری است که کمترین هوای ناسالم را داشته است افزود: با هر واحد صنعتی که بخواهد سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد برخورد خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از تعطیلی یک واحد کارخانه آسفالت که علی رغم تذکر های کتبی همچنان آلودگی ایجاد می کرد، خبر داد.

   اسلاملو اضافه کرد: در گشت و پایش محیط زیستی کارشناسان این اداره در محدوده تحت مدیریت، یک واحد تولید آسفالت که به صورت آلاینده در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک واحد کارخانه آسفالت هزینه بی تفاوتی به تذکرات محیط زیست

تعطیلی یک واحد کارخانه آسفالت هزینه بی تفاوتی به تذکرات محیط زیست