مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-05سياسي

پرواز همدان- نجف و همدان- مشهد برقرار می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برقراری پرواز همدان- نجف و همدان- مشهد خبر داد و گفت: به محض اینکه تجهیزات فراهم شود، این پرواز عملیاتی خواهد شد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از برقراری پرواز همدان- نجف و همدان- مشهد خبر داد و گفت: به محض اینکه تجهیزات فراهم شود، این پرواز عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال گذشته که پروازهای حج در همدان عملیاتی شد، موضوع پروازهای کربلا و نجف پیگیری شد.

وی با تأکید بر اینکه متقاضی پرواز کربلا و نجف از همدان زیاد است، تصریح کرد: به ویژه در ایام اربعین متقاضی سفر به کربلا و نجف بیشتر و موضوع پرواز مهمتر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلسی خاطرنشان کرد: سال گذشته موضوع پرواز کربلا و نجف را پیگیری کردیم که متأسفانه شرکت های هواپیمایی ظرفیت نداشتند.

وی افزود: امسال طی مذاکراتی که با رییس سازمان شرکت هواپیمایی داشتم قول برقراری پرواز همدان- نجف را داد که به محض اینکه تجهیزات فراهم شود، پروازها برقرار می شود.

وی با بیان اینکه برقراری پرواز مشهد را هم دنبال می کنیم، یادآور شد: بیش از 100 نفر از مردم همدان درخواست برقراری پرواز همدان- عسلویه را امضاء کردند که هفته ای یک پرواز به عسلویه صورت گیرد تا نیروی کار به راحتی بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز همدان- نجف و همدان- مشهد برقرار می شود

پرواز همدان- نجف و همدان- مشهد برقرار می شود