مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 01:302023-11-01بين الملل

یمن: طی ساعات گذشته تعداد زیادی پهپاد به سمت اهدافی در عمق اسراییل پرتاب کردیم


سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور طی ساعات گذشته، چند فروند پهپاد را به عمق خاک فلسطین اشغالی پرتاب کرده اند که «به اهداف خود رسیده اند».

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور طی ساعات گذشته، چند فروند پهپاد را به عمق خاک فلسطین اشغالی پرتاب کرده اند که به اهداف خود رسیده اند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه سخنگوی نیروهای مسلح یمن آمده است: نیروهای مسلح یمن به عملیات نظامی خود در حمایت از پیروزی و مظلومیت مردم فلسطین و در پاسخ به ندا و خواسته های مردم یمن و همه ملت های امت اسلامی ادامه می دهند و تا زمانی که اسراییلی ها تعدی به برادران ما در غزه را متوقف کنند .

هفته پیش، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت پیشبرد امور نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی درباره رهگیری چند موشک شلیک شده از یمن به سمت فلسطین اشغالی توسط پدافند آمریکا گفته بود که آمریکایی ها بخشی از موشک ها و پهپادهایی پرتاپ شده به سمت اراضی اشغالی را رهگیری و منهدم کردند، اما بخشی دیگر به اهداف خود رسیدند .

بن حبتور تأکید کرد که صنعاء با تمام توان و امکاناتش در پاسخ به تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه نقش داشته و خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: طی ساعات گذشته تعداد زیادی پهپاد به سمت اهدافی در عمق اسراییل پرتاب کردیم

یمن: طی ساعات گذشته تعداد زیادی پهپاد به سمت اهدافی در عمق اسراییل پرتاب کردیم